-20% NA WSZYSTKO! UŻYJ KODU: BLACK20
ICON
ICON 0
  • Twój koszyk jest pusty!

-20% NA WSZYSTKO! UŻYJ KODU: BLACK20
noszeszczescie.pl
ICON ICON 0
  • Twój koszyk jest pusty!

FAQ

MODYFIKACJA LUB ANULACJA ZAMÓWIENIA



  1. Czy mogę zmienić albo odwołać swoje zamówienie? 

 

W przypadku zamówień personalizowanych niestety po złożeniu zamówienia nie można go zmienić ani anulować. Dzieje się tak, ponieważ nasz zespół przetwarza Twoje zamówienie w trybie natychmiastowym.

 

  1. Jak mogę zmienić adres dostawy? 

 

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, a zmienimy dla Ciebie adres

 

 

WYSYŁKA

 

 

  1. Jak długo trwa dostawa?

 

Produkcja trwa 15-25 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu. Wysyłka może zająć 1-2 dni roboczych w przypadku zamówień krajowych.

 

  1. Skąd wysyłane są zamówienia?

 

Zamówienia są wysyłane bezpośrednio z naszego magazynu w Lesznowoli w Polsce

 

ZWROTY

 

 

  1. Jaka jest Wasza polityka zwrotów?

 

Ze względu na charakter produktu niestety nie możemy anulować zamówień personalizowanych. Zamówienia realizujemy od ręki. Oferujemy wymianę lub zwrot uszkodzonych przedmiotów personalizowanych.

 

  1. Uszkodzone przedmioty obejmują:

 

- Oznaczenia/plamki na Twoim zdjęciu, których nie było na przesłanym zdjęciu

- Uszkodzony lub wadliwy kamień

 

Uszkodzone elementy nie obejmują:

 

- Rozmyte obrazy spowodowane przesłaniem zdjęcia o niskiej rozdzielczości

- Przedmioty bez widocznych oznaczeń/plam




PERSONALIZOWANA BIŻUTERIA



  1. Jakie są wymagania dotyczące zdjęć?

 

Aby uzyskać najlepszą jakość zdjęcia, sugerujemy, aby zdjęcie miało rozmiar co najmniej 1000 x 1000 pikseli. Jeśli masz pytania dotyczące jakości Twojego zdjęcia, skontaktuj się z naszym zespołem, a my damy Ci znać!

 

W przypadku zdjęć o rozmiarze poniżej 400 x 400 pikseli skontaktujemy się z Tobą w celu przesłania nowego zdjęcia. Jeśli nie otrzymamy od Ciebie odpowiedzi, Twoje zamówienie zostanie automatycznie przetworzone i złożymy Twoje zamówienie z dostarczonym zdjęciem. Nie ponosimy odpowiedzialności za niewyraźne zdjęcie.

 

Niska rozdzielczość lub zdjęcia w zbyt dużym powiększeniu mogą spowodować, że zdjęcie wewnątrz niestandardowego klejnotu będzie niskiej jakości