W przypadku zamówień personalizowanych niestety po złożeniu zamówienia nie można go zmienić ani anulować. Dzieje się tak, ponieważ nasz zespół przetwarza Twoje zamówienie w trybie natychmiastowym.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, a zmienimy dla Ciebie adres
Produkcja trwa 15-25 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o śledzeniu. Wysyłka może zająć 1-2 dni roboczych w przypadku zamówień krajowych.
Zamówienia są wysyłane bezpośrednio z naszego magazynu w Lesznowoli w Polsce
Ze względu na charakter produktu niestety nie możemy anulować zamówień personalizowanych. Zamówienia realizujemy od ręki. Oferujemy wymianę lub zwrot uszkodzonych przedmiotów personalizowanych.
- Oznaczenia/plamki na Twoim zdjęciu, których nie było na przesłanym zdjęciu
- Uszkodzony lub wadliwy kamień
- Rozmyte obrazy spowodowane przesłaniem zdjęcia o niskiej rozdzielczości
- Przedmioty bez widocznych oznaczeń/plam
Aby uzyskać najlepszą jakość zdjęcia, sugerujemy, aby zdjęcie miało rozmiar co najmniej 1000 x 1000 pikseli. Jeśli masz pytania dotyczące jakości Twojego zdjęcia, skontaktuj się z naszym zespołem, a my damy Ci znać!
W przypadku zdjęć o rozmiarze poniżej 400 x 400 pikseli skontaktujemy się z Tobą w celu przesłania nowego zdjęcia. Jeśli nie otrzymamy od Ciebie odpowiedzi, Twoje zamówienie zostanie automatycznie przetworzone i złożymy Twoje zamówienie z dostarczonym zdjęciem. Nie ponosimy odpowiedzialności za niewyraźne zdjęcie.
Niska rozdzielczość lub zdjęcia w zbyt dużym powiększeniu mogą spowodować, że zdjęcie wewnątrz niestandardowego klejnotu będzie niskiej jakości